GM Server
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
GM Server

Here you can find everything you want for server...and patches
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 H agapimeni sas mousiki sto l2...

Go down 
2 posters
AuthorMessage
HGMRaVeN

HGMRaVeN


Posts : 77
Join date : 2007-07-22
Location : VALAKA'S LAIR:P

H agapimeni sas mousiki sto l2... Empty
PostSubject: H agapimeni sas mousiki sto l2...   H agapimeni sas mousiki sto l2... EmptySun Jul 22, 2007 8:30 am

Brika kapious tropous na akoute tin agapimeni sas mousiki sto L2.Apolayste:
Yparxoun treis tropoi gia na to kataferete ayto : enas "Poly Eykolos", enas "Eykolos" kai enas "Dyskolos".

A) O "Poly Eykolos" :
Sthn "Log-In" o8onh pate
1) sta "Options" meta
2) sto "Audio" kai
3) sto "Music"
4) epilegete thn ry8mish "Off" kanete "Aply" kai meta
5) bazete to agaphmeno sas CD sto "CD Player" kai ...... Enjoy Gaiming....

O "Eykolos" :
Akolou8eite ta 4 prwta stadia tou "Poly Eykolou" kai
5) anoigete to "xx Media Player" (enow opoio exete)
6) ftiaxnete mia "Play List" me ta agaphmena sas mousika 8emata
7) ksekinate to "xx Media Player"
to kanete "Minimize" kai ...... Enjoy Gaiming....

Eykola mexri edw EEE ??
Ayta omws htan gia tous arxarious (noobades) h epwmen protash einai gia tous proxwrhmenous (gosades).

LOIPON doste bash (pay attention).

C) O "dyskolos"

SHM.: Ta arxeia moushkhs tou "L II" einai sympiesmena se ".ogg" ... opote ...

BHMA 1o :
Pws akoume ta arxeia mousikhs tou "L II".

Kat'arxas pate ston "fakelo" tou "L II, C III" kai meta sto "music" kai kante "diplo Click" panw se ena arxeio (opoio na'nai).
An to programma anaparagwghs mousikhs pou exete paiksei mousikh exete kanei to prwto bhma ...
... an oxi ...
katebaste apo to "internet" kai sigekrimena apo to site www.winamp.com to winamp pou pezi arxia ixou opos ine ta ogg!
Epidi omos ta arxia ixou tou music tou L2 den mporoun na diabastoun prota katebaste to oggpatcher apo to http://forum.ragezone.com/attachment...oggpatcher.zip(mpori na xriasti na kanete prota register sto forum tous gia na to katebasete)
Peraste to oggpatcher sto fakelo music tou l2 kai patiste ena diplo click apano tou!
Me ayto to tropo meta apo eki mporite na akoute kanonika ta arxia ixou tou L2!
BHMA 2o :
Pws metatrepoume ta alla mousika arxeia se ".ogg".

Twra 8a xreiasteite kapoio programma metatrophs allwn "Format" hxou se ".ogg".
1) Gia ameso "ripping" se ".ogg" apo CD, ena kalo programma einai to "AudioCrusher" kai 8a to breite edw :
http://www.sysdesk.de/ (sta downloads kai ayto).
2) Gia metatroph allwn mousikwn "Format" se ".ogg" 8a xreiastei na psaksete sto "Internet" gia kapoio analogo programma.
Exw na sas proteinw to "Free Mp3 Wma Converter" einai poly eykoloxrhsto (kai einai dwrean), 8a xreiastei omws na mpeite
se kapoio "Site" me programmata (opws to ZDNet) na to breite kai na to katebasete.

BHMA 3o :
Pws allazoume ta arxeia mousikhs tou "L II" me ayta pou 8eloume na akoume emeis.
SHM.: Prwta prepei na breite poia arxeia 8elete na allaksete, opote ...
... pate ston fakelo "music" tou "L II" kai arxiste na ta akoute mexri na entopisete ayta pou 8elete na allaksete.

Gia to paradeigma epeleksa apo ta arxeia mousikhs tou "L II" to mousiko 8ema me ton titlo "NT_Giran.ogg".
SHM.: To "NT_Giran.ogg" einai to mousiko 8ema pou paizei sthn polh Giran tou paixnidiou.

MEROS A :
1) Pame mesa ston fakelo "music" tou "L II" kai dimiourgoume ena neo fakelo me to onoma "Originals". (i an thelete mporite na antigrapsete kalou kakou olokliro to fakelo music kai na to apothikeysete kapou alou)
2) Meta epilegoume to arxeio pou 8eloume na allaksoume, px to "NT_Giran.ogg" kai to sympiezoume (zip, rar h oti allo exete).
3) Metaferoume to sympiesmeno arxeio ston fakelo "Originals" (me drag 'n' drop) gia na mhn to xasoume (kanoume kati san
"Back-up" dhladh).

MEROS B :
1) Kanoume "Rip" apo CD (h metatrepoume) to tragoudi pou 8eloume na akoume se ".ogg" (mesa se kapoio fakelo).
I poli apla alazete me to Free Mp3 Wma Converter kapio mp3 se ogg!
2) Allazoume to onoma tou neou arxeiou me to onoma aytou pou 8eloume na antikatasthsoume, px "NT_Giran.ogg".
3) Metaferoume to neo arxeio "NT_Giran.ogg" mesa ston fakelo "music" tou "L II" (me Copy 'n' Peste h Cut 'n' Paste).
4) Epilegoume thn epilogh "na antikatasta8ei" to proyparxon arxeio ... kai ...
.. eimaste etoimoi.
Thn idia diadikasia mporeite na kanete gia osa mousika 8emata 8elete na allaksete.

SHM.:
1) Kante prwta ena test me to arxeio pou sas onomazw (to "NT_Giran.ogg") oste na sigoureyteite oti h allagh douleyei.
2) Se periptwsh pou h allagh twn arxeiwn den doulepsei swsta h den sas aresei to apotelesma apla kante aposympiesh to
apo8hkeymeno (ziparismeno) "Original" arxeio ston fakelo "music" kai 8a epaner8ei sthn 8esh tou to ay8entiko mousiko
8ema.
An to pate bimataki bimataki einai poly aplo..... Exclamation
Back to top Go down
https://gmserver.hooxs.com/index.htm
Sub Zero

Sub Zero


Posts : 10
Join date : 2007-07-22
Location : Mortal Kombat

H agapimeni sas mousiki sto l2... Empty
PostSubject: Re: H agapimeni sas mousiki sto l2...   H agapimeni sas mousiki sto l2... EmptyWed Jul 25, 2007 3:19 pm

Re antigrafea olla apo ta forum tou ...... 8a ta pareis Question Question Question lol! lol! lol!
Back to top Go down
 
H agapimeni sas mousiki sto l2...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GM Server :: Greek-
Jump to: